Perchè i tubi è raccordi in acciaio inox sò aduprati in più è più prughjetti?

1. Eccellente igiene di tubi è raccordi in acciaio inox

Ognunu sà chì l'acciaiu inossidabile hè un materiale sanu ricunnisciutu chì pò esse impiantatu in u corpu umanu. Parechji prudutti civili sò fatti di acciaio inossidabile: cume stoviglie è inseme di tè. Generalmente, l'acciaiu inossidabile 304 hè adupratu à l'occasioni cun alti requisiti sanitari. U materiale in acciaio inossidabile hè sicuru è micca tossicu, privu di corrosione è esudazione, nè un odore particulari nè turbidità, è ùn causerà micca inquinamentu secundariu à a qualità di l'acqua è mantene a qualità di l'acqua pura è igienica.

news-2

2. Proprietà materiale di u tubu è raccordi in acciaio inox

A conducibilità termica di u tubu d'acciaio inox hè 15W / m · ℃ (100 ℃), chì hè 1/4 di pipa d'acciaio è 1/23 di pipa di rame. A causa di a so bona prestazione di isolamentu termicu, i tubi è raccordi in acciaio inox sò adattati in particulare per u trasportu di acqua calda. U primu hà una bona efficienza ecunomica indipendentemente da u spessore di u stratu d'isolamentu termicu o di i costi di custruzzione è di manutenzione di a struttura d'isolamentu termicu.

Pigliate cum'è esempiu u tubu d'acciaio inox "304" cumunemente adupratu. A so resistenza à a trazione hè 520750MPa, chì hè duie volte quellu di u tubu galvanizatu, trè volte di u tubu di rame, è 8-10 volte di u tubu PPR.

U coefficiente di espansione termica media di u tubu d'acciaiu inox hè 0,017mm / (m · ℃), chì hè vicinu à u tubu di rame, mentre chì a pipa cumposta hè 1,5 volte di pipa inossidabile è una pipa di plastica hè 5-11 volte di pipa inossidabile. In vista di a debbulezza di u coefficiente di espansione termica eccessiva di i tubi di plastica (riferendusi à tubi di plastica o tubi cumposti rivestiti di plastica), i tubi metallici devenu esse usati per trasportà l'acqua calda.

Picture 2_2
Picture 4

3. Ecunumia di u tubu d'acciaiu inox

Economicamente parlendu, ancu se l'investimentu unicu hè relativamente altu, i tubi in acciaio inox anu un ciclu di vita di 70 anni è sò durevoli. Anu un muru magru, leggeru è alta resistenza, è u so diametru efficace di i tubi hè circa 30% più grande di quellu di i tubi metallici. L'aspettu hè bellu è bellu, u muru internu di a pipa hè liscia, senza ruggine, senza scala, grande flussu d'acqua efficace, bassa resistenza, resistenza à a corrosione, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente. A cunnessione di pipeline hè cunveniente è rapida, risparmia tempu è risparmia manodopera, boni prestazioni di sigillatura, facilità di manutenzione, sicura, sanitaria è affidabile.

Picture 9

Anping Kaixuan Stainless Steel Products Co., Ltd (AK Co.)

Email: emily@quickcoupling.net.cn

Web: www.hbkaixuan.com

Uffiziu: 14F-1416, No.49 Zhaiying Street, distrettu Yuhua, Shijiazhuang, 050022

Factoty: No.17 Zona industriale orientale, cuntea di Anping, pruvincia di Hebei, 053600, Cina


Tempu di posta: Apr-03-2020