Attualità

  • Tool making and product stamping
    Tempu di posta: Jul-21-2021

    Semu una cumpagnia di fabbricazione di strumenti è stampatura di prudutti. A cumpagnia hè divisa in sei dipartimenti maiò: cuncepimentu, trasfurmazioni, assemblea, stampatura è assicuranza di qualità. Da a cumunicazione cù i clienti nantu à u prugettu di l'ordine à u trasferimentu di l'utensili, ogni ligame di spedizione di u pruduttu hè strettamente cunnessu ...Leghje più »

  • Tooling Components Machining
    Tempu di posta: Jul-07-2021

    Preparemu è spedinu i pezzi di ricambio per l'utili fatti da MAGNA. Avemu pruvatu a pusizione di ogni foru di ogni pezzu.Leghje più »

  • Automobile  tooling
    Tempu di posta: Jul-01-2021

    Esporta in Messicu. U materiale di u pruduttu di questu strumentu hè in alluminiu cù un spessore di 1.0mm. A forma di u pruduttu hè cumplessa, è i requisiti di tolleranza di dimensioni sò più. A causa di u grande foru in u centru di u pruduttu, a larghezza di u ligame front-end di u pruduttu hè stretta, u pruduttu rinasce ...Leghje più »

  • Foot brake car tooling
    Tempu di posta: Jun-22-2021

    Avemu fattu parechji strumenti di frenu à pedi di vittura per a Germania, u Messicu è a Spagna. Avemu riassuntu una ricchezza di sperienza tecnica nantu à e strisce di strumenti è a struttura di l'utensili è u debugging di questu strumentu di pruduttu. Da u primu gruppu di campioni, u tempu hè di 12 settimane. Hè statu accurtatu à 8-10 settimane avà, è ...Leghje più »

  • Automobile continuous tool
    Tempu di posta: Jun-17-2021

    Hè a prima volta per fà un strumentu per un cliente tedescu, è hè statu ricunnisciutu da u cliente. U cliente hè cuntentu di a nostra qualità è di u spiritu di travagliu in squadra. Avemu adupratu 2 settimane per cuncepisce a muffa, 3 settimane per trattà, 4 per assemblà è debug, è 1 settimana per compie. Grazie per a vostra fiducia ...Leghje più »

  • Automobile continuous tool
    Tempu di posta: Jun-11-2021

    Strumentu continuu di Automobile, Un pezzu di strumentu GESTAMP hè statu esportatu in Spagna, u spessore di u materiale era di 3,0 mm, u materiale era JSH599R. L'arnesu hà fattu 16 stazioni, a dimensione di l'uttellu era 3350mm * 750mm, u tunniddaghju di u pugnu era 1000T, è u pesu di a muffa era 4,3T. U primu strumentu d'oghje prova, ispezione di dimensione 8 ...Leghje più »

  • Car back cover products
    Tempu di posta: Jun-11-2021

    Questu hè un pruduttu strumentu continuu per a copertina posteriore di l'automobile. U cliente di stu pruduttu richiede chì a baionetta di u cerchju internu sia un nastro pienu luminosu cun un spessore di tagliu unicu di 14,8 mm. Avemu bavature, deformazioni è fasce strappatrici à a baionetta di u circulu internu durante u primu prucessu di muffa. Dopu à deb ...Leghje più »

  • Blue light arm scan
    Tempu di posta: Jun-02-2021

    Facemu l'ispezione di dati di luce blu per a furmazione, a modellazione è e parti di punta di u cultellu, è furnemu à i clienti rapporti di ispezione 3D. A qualità è a precisione di u strumentu sò state assai migliorate.Leghje più »

  • Stainless steel products
    Tempu di posta: Maghju-24-2021

    AT = 8.0 materiale d'acciaio inossidabile esportatu in i Stati Uniti, punching 5.3mm inside, richiesta di u cliente cintura luminosa, avemu usatu punch T di diametru 16mm, lunghezza parte 5.3mm 7.5mm per soddisfà i bisogni di i clienti, avà 50.000 per mese I pezzi sò in produzione per i clienti . Avemu fattu u ...Leghje più »

  • Aluminum products
    Tempu di posta: Maghju-20-2021

    T = 0,9 per i prudutti di alluminiu. U cliente hà dumandatu a striscia intermedia. A striscia era inestabile quandu avemu pruvatu a prima strumentu. U metudu per aghjunghje una larga striscia di materiale per uttene a soddisfazione di u cliente hè statu ottenutu. Avà l'uttellu hà cuminciatu à campionà è pruvà ...Leghje più »

  • The lock tongue products
    Tempu di posta: Maghju-20-2021

    i prudutti di lingua di serratura spediti in i Stati Uniti anu pruduttu continuamente 300.000 pezzi per i clienti, è i muduli attuali è i prudutti sò mandati à i clienti per a produzzione. Avemu passatu 5 settimane per a fabricazione di strumenti, 2 settimane per u debugging, è 1 settimana per a produzzione ...Leghje più »

  • hardware luggage handle products and home appliances products
    Tempu di posta: Maghju-11-2021

    Questa hè una striscia di materiale d'utensili per i prudutti di hardware per manighjà i bagaglii è apparecchi domestici. I prudutti sò iniettati in i Stati Uniti. Durante a fabricazione di stampi, avemu applicatu freni di rivestimentu TICN per stampà parti di furmazione è pugni per arricchisce a resistenza à l'usura durante a produzzione. Les commissions ...Leghje più »

123 Next> >> Pagina 1/3