qual hè a differenza trà l'acciaiu inox è u materiale di ottone

stainless steel VS brass

Inossidabile materiale

Mentre una opzione più cara di l'ottone, l'acciau hè un metalu assai resistente è resistente. Mentre chì l'ottone hè una lega di rame, l'acciaio inox hè una lega di ferru mischjata cù cromu è nichel.

A natura di u materiale significa chì queste valvole sò capaci di resistere efficacemente à perdite. L'acciaiu hè ancu capace di travaglià in più temperature cà l'ottone è tende à durà più. E valvole in acciaio inox sò e migliori opzioni per situazioni di alta pressione è temperatura. Sò ancu un grande materiale per a resistenza à a corrosione.

L'acciaiu inox 316, hè sopratuttu resistente à a currusione perchè hà più nichel è cuntene ancu molibdenu. Sta cumbinazione di ferru, nichel è molibdenu rende e valvule soprattuttu resistenti à i cloruri è assai utili in ambienti marini.

 

Materiale di ottone

L'ottone hè una lega di rame chì significa chì hè più forte di u plasticu. Questa forza addizionale li face, ancu se micca l'opzione più cara per a valvula, più costosa di e valvole in PVC o in plastica.

L'ottone hè un mischju di rame è di zincu, è di tantu in tantu altri metalli. A causa di a so natura cum'è un metalu dolce, hè capace di resistere assai bè à a corrosione in uppusizione à e valvole di plastica.

I prudutti in ottone cuntenenu piccule quantità di piombu. A maiò parte di u tempu i prudutti di ottone sò cumposti da menu di 2% di piombu, tuttavia questu causa qualchì scetticisimu per parechji. In fattu, a FDA ùn approva micca chì e valvole in ottone venenu aduprate à menu chì ùn sianu certificati senza piombu. Aduprate a discrezione quandu sceglite u materiale di a valvula per u vostru prossimu prughjettu.

 

A Differenza trà inossu è ottone

Stu paragone di valvole in acciaio inox è valvole in ottone ci hà furnitu una serie di differenze significative da cunsiderà.

Costu: E valvule in acciaio inox sò più costose chè e valvole in ottone. Se i dui materiali risponderanu à i bisogni di u vostru prughjettu è u budget hè un prublema, pensate à aduprà valvole in ottone per risparmià soldi.

Approvazione FDA: A FDA ùn approva micca e valvole d'ottone à menu chì ùn sianu micca certificati senza piombu, chì li facenu una scarsa scelta per l'usu in l'industria alimentaria. L'acciaiu inox, tuttavia, hè appruvatu da a FDA per l'usu in l'industria.

Resistenza à a Corrosione: L'ottone hè capace di suppurtà a corrosione megliu cà u plasticu. Tuttavia, l'acciaiu inox hè sempre u megliu in u dipartimentu di resistenza à a corrosione, in particulare in ambienti marini.

 


Tempu di posta: Jul-19-2021